5/24/2013

Blogowa zabawa - 11 pytań


„Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania”. UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!" ... 

Ja dostałam nominację od www.kulinarnewyskoki.blogspot.com , za co bardzo dziękuję!

Pytania do mnie:

1) Jestem...

Jestem studentką z głową pełną pomysłów. Staram się zawsze myśleć pozytywnie. Kocham ludzi, podróże i  jedzenie. Staram się być aktywna fizycznie, bo oprócz znanych wszystkim zalet takiego trybu życia, po prostu sprawia mi to wielką frajdę.

2) Czy zdecydowałabyś/zdecydowałbyś się na podróż w kosmos?

Myślę, że nie...

3) Nie lubię gdy...

jest zimno, marnuje się jedzenie, ludzie cieszą się z cudzego nieszczęścia.

4) Mój ulubiony deser to ...

Tiramisu. Zdecydowanie. Połączenie słodkiego smaku, kakao, kawy i mascarpone. Mmmm!

5) Co byś zmieniła w swoim życiu?

Klimat w Polsce, żeby cały rok było ciepło :)

6) Największa kulinarna wpadka...

gdy zapomniałam do szarlotki dodać cukru i powstała ekstremalnie diabetyczna wersja tego kultowego deseru.

7) W kuchni unikam...

Owoców morza. Uważam, że jeśli się na czymś nie znam to nie będę udawać, że jest inaczej. Moja działka to wypieki <3

8) Jednym z moich marzeń jest...

Wycieczka po Azji, poznawanie tamtejszych kultur i smaków

9) Być czy mieć?

być. a najlepiej być i mieć.

10) W przyszłości chciałabym/chciałbym...

Być z każdym dniem lepszą osobą. Pod każdym względem. Również kulinarnym. Chciałabym nigdy nie przestać się rozwijać.

11) Jaki posiłek/deser wybrałabyś/wybrałbyś na swój ostatni?

Pizza. Pizza jest moim ulubionym daniem. Może niezbyt wyszukanym, ale pysznym. Pizza jest dla mnie czymś co już gdy o tym myślę wywołuje uśmiech na mojej twarzy. ;)

Blogi nominowane przeze mnie to....












Moje pytania:
  1. Kim jestem?
  2. Prowadzę kulinarnego bloga, ponieważ
  3. Moje ulubione danie w restauracjach to:
  4. Danie, które jeszcze nigdy mi nie wyszło idealnie, pomimo wielu prób....
  5. W kuchnie nie obęjdę się bez....
  6. Moim ulubionym jedzeniem w dzieciństwie było...
  7. Moją ulubioną przyprawą jest...
  8. Nigdy nie zjem...
  9. Ryż czy makaron?
  10. Najlepszą kuchnią na świecie jest kuchnia... (podaj kraj z którego pochodzi)
  11. Moim największym marzeniem związanym z kuchnią jest:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...