12/11/2012

Początki

Mój pierwszy post. Pomysł był od dawna, ale wiara w jego sens wątpliwa. To co mnie przekonało to opinie innych ludzi. Sama szukając ciekawych przepisów niejednokrotnie spotykam się z nieciekawymi zdjęciami potraw lub ich całkowitym brakiem. Z kolei jedna Pani prowadząca kulinarnego bloga zamieszcza ich tak piękne zdjęcia, że aż od razu ma się ochotę biec do kuchni i wypróbować jej najnowsze przepisy. Sama nie posiadam wybitnego talentu kulinarnego ani talentu do robienia zdjęć, ale zarówno lubię gotować a jeszcze bardziej kocham fotografować potrawy. Nie mam konkretnego planu w jakim kierunku ten blog będzie się rozwijał, czy będą tu tylko moje potrawy czy także dania restauracyjne. Chętnie wysłuchałabym opinii na temat co by się lepiej sprawdziło.
Także zapraszam do odwiedzania mojego bloga co jakiś czas. Liczę, że za każdym kolejnym razem będzie coraz lepiej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...