12/18/2012

Klasyczny łosoś

Łosoś jest zdecydowanie moją ulubioną rybą. Miałam taki okres w życiu, że potrafiłam go jeść na śniadanie, obiad i kolację. Chyba spróbowałam go w każdej wersji: wędzony na zimno, na gorąco, z patelni, piekarnika, z grilla, tatar z łososia, sushi z łososiem. Dzisiaj zaprezentuję mój przepis na szybki, dietetyczny i smaczny obiad na bazie łososia.

Składniki:

4 średniej wielkości filety z łososia
1,5 łyżki oliwy z oliwek
1/4 łyżeczki rozmarynu, tymianku i koperku
1 łyżeczka musztardy miodowej
1 ząbek czosnki
pieprz, sól

 Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni C. Mieszamy wszystkie składniki na marynatę ze sobą. Naczynie w którym będziemy piec rybę smarujemy masłem lub oliwą. Układamy płaty łososia i nacieramy do marynatą. Pieczemy 20-25 minut.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...