1/08/2013

Pączki od Bliklego!


Z ciastek Warszawiacy przez lata najbardziej cenili sobie wyroby Bliklego. Firma Blikle ma przedwojenną tradycję, po wojnie jako niemal jedyna zachowała wysoką jakość, a jej wyroby cukiernicze były istną pociechą dla warszawskich żołądków. Warto więc i dziś odwiedzić legendarną Kawiarnię Bliklego na Nowym Świecie i uraczyć się pączkami nadziewanymi konfiturą z dzikiej róży. Filia kawiarni znajduje się na pl. Wilsona, a ciastkarni Bliklego jest w Warszawie jeszcze kilka.


My odwiedziliśmy punkt na Nowym Świecie. Była to krótka wizyta w kawiarni z tradycjami. Bardzo pozytywne wrażenie zrobiło na nas wnętrze, które zostało bardzo ładnie odrestaurowane. Pomimo zachwytów nad ich tradycyjnymi pączkami, nie jesteśmy w stanie podzielić tego entuzjazmu, to samo niestety dotyczy kawy.

Ale jako rodowita warszawianka musiałam choć raz zobaczyć to wszystko na własne oczy. Byłam, zobaczyłam, opinię sobie wyrobiłam i doszłam też do wniosku, że jak pączki to tylko w Tłusty Czwartek!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...